Dlaczego diety nie działają?

Dlaczego diety nie działają?

– Albina J. Fabiani –

 

Utrata masy ciała nie polega na głodzie.
Porozmawiajmy więc o tym, co naprawdę oznacza utrata masy ciała.

Kiedy schudniesz, tak naprawdę nie zmniejszasz liczby adipocytów w twoim ciele! Liczba komórek tłuszczowych pozostaje taka sama, nawet gdy jesteś o 20 kg lżejszy.

To, czego musisz się pozbyć, to tak naprawdę komórki przylegające do tkanki tłuszczowej. Ważne jest, aby zrozumieć, co następuje. Komórki tłuszczowe nie są same w sobie tłuszczem, ale raczej pojemnikami na tłuszcz. Pomyśl o komórkach tłuszczowych jak o bąbelkach. Jeśli masz nadwagę, te bąbelki są wypełnione i napełnione zapasami tłuszczu, wodą i toksynami.


Kolejną ważną rzeczą jest to, że komórki tłuszczowe są stale aktualizowane, ale ich liczba pozostaje taka sama. Mimo to około 10% komórek jest wymienianych co roku. Istnieje również „przepływ” tłuszczu (lipidy – cząsteczki tłuszczu, głównie trójglicerydy) do i z tłuszczu (tkanki tłuszczowej). Usuwanie prawdziwego tłuszczu oznacza po prostu zachęcanie do wypływu, zmniejszając go do wewnątrz. Musisz się zestarzeć, ponieważ w organizmie odkłada się mniej toksyn (ciało gromadzi tłuszcz tylko w celu ochrony ważnych narządów przed tymi toksynami). Jeśli pomożesz ciału pozbyć się toksyn nagromadzonych w magazynach wewnątrzkomórkowych, łatwo i całkowicie naturalnie stopisz tkankę tłuszczową i przywrócisz komórkowe odżywianie.

Problem polega na tym, że większość ludzi myśli, że to dieta. BŁĄD! Mówimy tutaj o przestrzeni komórkowej i wewnątrzkomórkowej, a nie o „detoksykacji” przewodu pokarmowego. Ważne jest, aby zrozumieć tutaj, że komórki tłuszczowe nie są wrogiem. W rzeczywistości ratują ci życie od lat. Nadwaga oznacza, że twoje ciało cię chroni. Jedynym powodem, dla którego żyjesz, jest niesamowita zdolność organizmu do rozkładania toksyn poprzez ich magazynowanie i neutralizację w osadach tłuszczowych… tylko w jednym punkcie zaburzona jest równowaga tego procesu.

DIETA, W KTÓREJ WĘGLOWODY SĄ WROGIEM… – Powolne samobójstwo!!!

Dieta o niskiej zawartości węglowodanów jest jedną z najgorszych rzeczy, które możesz zrobić dla swojego zdrowia: zarówno fizycznie, jak i psychicznie !!! Jeśli usuniesz węglowodany z diety, co jesz? Tłuszcz i Białko !!! Głównie tłuszcze! Czy to brzmi jak dobry pomysł? „Guru” diet niskowęglowodanowych twierdzą, że stopisz tłuszcz, jedząc tłuszcz. Czy ma to jakiś sens? Zdecydowanie nie! Ale jeśli chcesz gromadzić tłuszcz, zatkać tętnice, wypełnić komórki tłuszczowe, zwiększyć produkcję komórek rakowych i uzyskać osteoporozę i cukrzycę, dieta niskowęglowodanowa jest dla Ciebie! „Guru” diet o niskiej zawartości węglowodanów twierdzą również, że wysoka zawartość białka jest dobra dla organizmu, a nawet niezbędna dla zdrowia. NIE JEST! Jeśli nie dostarczymy wystarczającej ilości węglowodanów, a jednocześnie zjemy zbyt dużo białka, organizm przejdzie w stan ketozy.

Co to jest ketoza? Dzieje się tak, gdy we krwi gromadzą się ketony, które są produktami ubocznymi utleniających tłuszczów (bez wystarczającej ilości węglowodanów, aby umożliwić ciału przekształcenie ich w energię, organizm zaczyna gromadzić tłuszcz z pożywienia i magazynować go, ale ketony są produkt tego rodzaju metabolizmu). Ketony są toksyczne (trujące), są kwaśnymi chemikaliami, takimi jak aceton, ester kwasu octowego i beta-hydroksymaślan.
Ketoza prowadzi również do utraty apetytu. Ciało wyłącza sygnały głodu. To dokładnie ten sam stan, w którym dosłownie umarłeś z głodu! Wydaje się, że jest to rodzaj ochrony, abyśmy podczas śmierci nie cierpieli tak bardzo z powodu głodu.

Tak działają diety niskowęglowodanowe: wprowadzą cię w ukierunkowany rodzaj postu … . Oczywiście nie brzmi to jak korzystna dieta dla nas, ludzi!

Ketoza jest bardzo niebezpiecznym stanem, a także zwiększa insulinooporność i nietolerancję glukozy. Absolutnie przeciwwskazana dla osób z cukrzycą, które często mają nadwagę. Insulinooporność jest głównym czynnikiem ryzyka rozwoju choroby sercowo-naczyniowej, a także upośledzonej tolerancji glukozy. Co jest związane z nadciśnieniem i dyslipidemią (nieprawidłową ilością lipidów, takich jak cholesterol i tłuszcz we krwi).

Kiedy nasze ciała są w stanie odwodnienia ketozy, nerki będą przeciążone i uwolnią nadmiar azotu. Może to powodować zawroty głowy, ból głowy, mdłości, nudności, zmęczenie, problemy ze snem i pogorszenie problemów z nerkami. Ilekroć zobaczysz kogoś na diecie niskowęglowodanowej, zauważysz również, że jest on uzależniony od używek, aby poradzić sobie z codziennym życiem. Nie mogą funkcjonować bez kawy lub napojów energetycznych. Są dosłownie uzależnieni od kofeiny, kordycepsu, dimetyloamyloaminy lub innych używek. Niektórzy biorą również tabletki i suplementy skojarzone do spalania tłuszczu, stosy ECA (połączenie efedryny, kofeiny i aspiryny), Clenbuterol, a także wszelkiego rodzaju inne chemikalia. Styl życia niskowęglowodanowy po prostu nie jest zrównoważony i nie działa na dłuższą metę. Więc w końcu zawsze zderzasz się ze ścianą i następuje nieunikniony powrót. Powrót, który wszyscy znają. Przybierają na wadze ponownie, bądź ważą więcej niż wcześniej.

Oto 5 powodów, dla których diety niskowęglowodanowe powodują, że na dłuższą metę jesteś gruby!

1. Diety o niskiej zawartości węglowodanów sprawiają, że organizm jest “magazynem tłuszczu”. Kiedy pozbawiamy nasz mózg i ciało tego, czego potrzebuje (glukozy), stajemy się podatni na napełnianie bez ustanku! Metabolizm zwolni do tego stopnia, że jak tylko zaczniesz znowu jeść prawdziwe jedzenie, najważniejszym priorytetem organizmu będzie kumulowanie wszystkiego, co tylko możliwe!

2. Akceptacja tłuszczu topiącego tłuszcz to CAŁKOWITY nonsens! Brak logiki i to nie działa. Tłuszcz, który jemy, trafia do przechowywania (jako tłuszcz lub blokada przepływu krwi itp.)… za każdym razem i bezbłędnie.

3. Dieta niskowęglowodanowa zabija Twoje pragnienie ćwiczeń / fitness…, a także seksu. Bez węglowodanów komórki pozbawione są glukozy, więc energia spada, gdy metabolizm zwalnia. Stymulanty mogą sprawić, że przez chwilę będziesz myśleć, że masz energię, ale w końcu twoje ciało po prostu „się wyłączy”, a stymulanty sprawią, że będzie to znacznie bardziej prawdopodobne.

4. Diety o niskiej zawartości węglowodanów początkowo zachęcają do stopienia tłuszczu. Ludzie na diecie niskowęglowodanowej natychmiast tracą kilka kilogramów, ale tak naprawdę początkowo tracą wagę wody na skutek odwodnienia. Jest to również widoczne po stanie skóry. Czy jest ona zrelaksowana, bezbarwna, ospała i pozbawiony elastyczności, oddychająca.

5. Twoje ciało nie może spalić tłuszczu jakościowo, bezpiecznie i uporczywie przy braku węglowodanów. Potrzebujemy stałego spożycia węglowodanów/glukozy, aby móc jakościowo spalać tłuszcz i bez pozostałości/wtórnych toksycznych odpadów. Bez węglowodanów zmuszamy się do głodowania.

Życie staje się AD, a lodówka czeka na nieunikniony STOP, który wszyscy dietetycy dobrze znają!

Podsumowując, powiem, co następuje! Bądź mądry i nie ufaj wszystkim ekspertom od odchudzania, zwłaszcza dietetykom, nawet jeśli ich nazwiska są dobrze znane.

Ostatnio wiele osób zainteresowało się Programem ze względu na sposób, w jaki zmienia on wygląd! Przypomnę, że utrata wagi w Programie jest premią (efekt dodatkowy), a nie celem. Program dba o ludzkie zdrowie komórkowe, a tam rozkłada ciało na elementy pierwsze, co jest jedynym powodem zmiany wyglądu… osoby, które tracą na wadze. Z dietą lub bez. Robimy to na poziomie komórkowym!

Nie wszyscy wysyłają zdjęcia, a niektórzy nie są zainteresowani utratą wagi i super wyglądem. Ich opinie można przeczytać na stronie. I chociaż nie lubię postrzegać Programu jako sposobu na poprawę mojego wyglądu, oto kilka przykładów osób, które stały się nie do poznania. Najczęściej rozstały się z cukrzycą, hashimoto, depresją, nadwagą, zapaleniem stawów i wieloma innymi tak zwanymi chorobami autoimmunologicznymi, zwyrodnieniowymi i nie tylko…

Albina J. Fabiani

Udostępnij